NEED YOUR HELP!

HELLO GUYS!

That’s the first time I am asking you for this kind of help.
I decided to take part in the competition in my university. It’s called the Face of Kozminski (my university). I have an opportunity to become the face of my university. I am already among 20 finalists! And there will be 10 winners (5 girls and 5 boys). You can’t imagine how excited I am! 
Right now I need lots of internet votes.
And now is the moment when I need help of my dear readers.
I kindly ask you to click on the link and vote for me (Hanna Hotsyk).
http://www.kozminski.edu.pl/pl/studenci/twarze-kozminskiego/glosowanie-finalowa-20-stka/
You can’t imagine how thankful I am. I really want to become the face of my university.  
 
Привет!

Это первый раз, когда я прошу вас о такого рода помощи.
Я решила принимать участие в соревновании своего университета. Оно называется Face of Kozminski (мой университет). У меня есть шанс стать лицом своего университета. У уже вышла в финал, где осталось всего 20 финалистов! Будет 5 победителей девушек и 5 парней. Вы не представляете , как я рада и одновременно переживаю! 
И теперь мне нужны интернет голоса.
Сейчас  такой момент, когда мне действительно нужна помощь моих дорогих читателей.
Я очень прошу вас пройти по ссылке и проголосовать за меня (Hanna Hotsyk).
http://www.kozminski.edu.pl/pl/studenci/twarze-kozminskiego/glosowanie-finalowa-20-stka/
Вы не представляете, насколько я вам благодарна. Я действительно очень хочу стать лицом своего университета.

CZEŚĆ!
 
To pierwszy raz, kiedy jestem z prośbą o pomócy.
Postanowiłem wziąć udział w konkursie w mojej uczelni. To się nazywa Twarz Koźmińskiego (mojej uczelni). I mam szansę stać się twarzą mojej uczelni. Jestem już wśród 20 finalistów! I nie będzie 10 zwycięzców (5 dziewczynek i 5 chłopców). Nie można sobie wyobrazić, jak bardzo jestem podekscytowana! 
Teraz potrzebuję dużo głosów internetowych.
I teraz jest ten moment, kiedy ja potrzebuję pomócy od moich drogich czytelników.
Proszę o kliknięcie w link i zagłosujcie za mnie (Hanna Hotsyk).
http://www.kozminski.edu.pl/pl/studenci/twarze-kozminskiego/glosowanie-finalowa-20-stka/
Nie można sobie wyobrazić, jak wdzięczna jestem. Naprawdę chcę stać się twarzą mojej uczelni.

THANK YOU!
СПАСИБО!
 DZIĘKUJĘ!


9 comments:

  1. voted (:
    I hope you'll be one of the winners!!

    <3 Eline

    ReplyDelete
  2. nice pics; DD

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. zagłosowałam ;))
    It's nice to have you in our country :)

    ReplyDelete
  4. С радостью готова помочь тебе,что уже и сделала.Ты достойна стать лицом своего университета ;)
    http://karandashkina97.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  5. Анечка, уже проголосовала! Желаю победы :)

    ReplyDelete
  6. If anybody deserves to be the face of their university, it's an incredible beauty like you Anna. Heading over to vote immediately.

    ReplyDelete
  7. Проголосовала. Желаю победы;)

    ReplyDelete
  8. Good luck darling!!! you are beautiful and deserve to win!!

    xx

    www.endlesseye.net

    ReplyDelete
  9. Wow.. You look amazing. I hope you have won the competition.

    ReplyDelete

Thank you for stopping by! Your comments mean a lot to me.
You make my day.